Sesiune de instruire pentru funcționarii preturii e-Administrare. Managementul Documentelor

  Funcționarii din cadrul Preturii sectorului Ciocana au participat astăzi la un seminar de instruire pe tema „e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul Executării Documentelor”. Cursul a fost prezentat de către Angela Lubaș, șef interimar al Direcției corespondență, petiții și audiență din cadrul Primăriei municipiului Chișinău.

  Seminarul a avut drept scop identificarea problemelor cu care se confruntă angajații vizavi de utilizarea platformei electronice de gestionare a documentelor.

   De asemenea, funcționarilor li s-a oferit instrucțiuni de utilizare a produsului software, care pune la dispoziție funcționalități complete de salvare, arhivare, căutare, istoric, control, versionare, flux de aprobare și raportare.

  Așadar, sistemul electronic modern va reduce partea de rutină și va spori eficienţa activității subdiviziunilor primăriei, totodată reducând birocrația, deplasările de serviciu și aglomerațiile cetățenilor la ghișee.